پاسپورت دومينيكا قدرتمندترين پاسپورت جهان!

پاسپورت دومينيكا

دنبال يك پاسپورت قدرتمند هستيد كه بتوانيد با خيال راحت از آن استفاده كنيد و آزادي سفر داشته باشيد؟ سرمايه يا دارايي خوبي داريد كه نمي‌دانيد در چه راه و روشي آن را سرمايه‌گذاري كنيد؟ مطمئناً راه‌‌ها و روش‌‌هاي مختلفي براي داشتن پاسپورت قدرتمند و سرمايه‌گذاري پربازده وجود دارد، اما اجازه دهيد اين بار ما يك روش خوب و سريع به شما نشان دهيم.

مي‌توانيد با يك سرمايه‌گذاري ارزان، امن و راحت، يك پاسپورت قدرتمند و خوب داشته باشيد و به ۷۵ درصد از كل جهان سفر كنيد. بله، پاسپورت دومينيكا كليد قفل‌گشايي است كه قفل همه مشكلات سفر و پاسپورت ايراني‌تان را باز مي‌كند. مطمئناً كسب اطلاع درباره چنين پاسپورت خوب و پرقدرتي اتلاف وقت نيست، بالاخره يك روزي مي‌تواند به كارتان بيايد. پس تا پايان اين مطلب همراه ما بمانيد تا درباره پاسپورت دومينيكا با كنكاش صحبت كنيم.

كشور دومينيكا كجاست؟

شايد با شنيدن اسم دومينيكا، به يك اشتباه لفظي فكر كنيد و گمان كنيد كه نام اصلي اين كشور دومينيكن است، اما خب بايد به شما بگوييم كه نه هيچ اشتباهي اتفاق نيفتاده است. كشور دومينيكا با كشور دومينيكن كاملاً متفاوت است. دومينيكا كشوري مجمع‌الجزايري در حوزه درياي كارائيب است كه در جنوب شرقي فلوريداي آمريكا واقع شده است. اين كشور را به‌خاطر آب‌وهوا و شرايط زيست‌محيطي‌اش به بهشت كارائيب مي‌شناسند و معتقدند يكي از زيبا‌ترين جزاير حوزه درياي كارائيب محسوب مي‌شود. مسيرهاي پياده‌روي فراوان، آبشارهاي مختلف و ۳۶۹ رودخانه آب شيرين و چشمه‌هاي آب گرم تنها بخشي از زيبايي‌هاي اين كشور است. اين در حالي است كه جمهوري دومينيكن كشوري در بخش شرقي جزيره هيسپانيولا در درياي كارائيب است و فاصله جغرافياي قابل‌توجهي با دومينيكا دارد. زبان رسمي دومينيكا انگليسي و فرانسوي است، اما مردم دومينيكن به زبان اسپانيايي صحبت مي‌كنند.

پاسپورت دومينيكا

سال ۲۰۱۷ شهر روسو، پايتخت اين كشور به‌خاطر يك طوفان سهمگين و بزرگ، آسيب‌ها و خسارت‌هاي زيادي ديد كه مي‌شد گفت بيش از ۷۰ درصد جزيره آسيب ديد و از بين رفت. اكنون اما بعد از گذشت حدود ۵ سال، دولت دومينيكا تلاش مي‌كند آسيب‌ها و خساراتي كه اين طوفان به كشور و پايتخت آن زده است را جبران كند. دومينيكا يك دولت دموكراتيك باثبات دارد كه يكي از تمركزهاي اصلي اين دولت حمايت قوي قانون اساسي از سرمايه‌گذاري است. درواقع دولت تلاش مي‌كند با جذب سرمايه‌گذاران جهاني، بتواند زيرساخت‌هاي كشورش را تعمير كند و بهبود بخشد. علاوه بر اين، حمايت قانون اساسي از سرمايه‌گذاري هم باعث شده تا دولت نگاه ويژه‌اي به اين موضوع داشته باشد و در ازاي سرمايه هر سرمايه‌گذاري كه جذب اين كشور مي‌شود، امتيازهاي مثبت و ارزشمندي به افراد سرمايه‌گذار اهدا كند.

دريافت پاسپورت دومينيكا از طريق سرمايه‌گذاري

مهم‌ترين امتيازي كه سرمايه‌گذاران بابت ورود سرمايه خود به دومينيكا دريافت مي‌كنند، دريافت پاسپورت و شهروندي دومينيكا است. در واقع تمام افرادي كه از طريق برنامه اخذ شهروندي از طريق سرمايه‌گذاري دومينيكا متقاضي دريافت پاسپورت آن هستند، مي‌توانند از مزاياي قابل‌توجهي مثل آزادي سفر، معافيت مالياتي، پوشش‌دهي تعريف افراد وابسته و … استفاده كنند.

برنامه اخذ شهروندي از طريق سرمايه‌گذاري دومينيكا (CBI) در سال ۱۹۹۳ كار خود را شروع كرد و اكنون بعد از سال‌‌ها تجربه و آزمون‌وخطا، يكي از بهترين برنامه‌هاي اخذ شهروندي از طريق سرمايه‌گذاري است. اين برنامه را قديمي‌ترين و در دسترس‌ترين برنامه CBI جهان مي‌دانند. همچنين برنامه‌اي است كه بر اساس اصل ماده قانوني از بخش ۱۰۱ از قوانين مهاجرتي و تابعيت اين كشور به تأييد مقامات دولتي دومينيكا رسيده است.

روش‌هاي سرمايه‌گذاري براي اخذ پاسپورت دومينيكا

روش‌هاي اخذ پاسپورت دومينيكا

دومينيكا در حال حاضر تلاش مي‌كند تا به يك اقتصاد مدرن، پايدار، متنوع و پويا دست پيدا كند و تا امروز هم اين تلاش موفق بوده است. دولت از سرمايه‌گذاران جهاني دعوت مي‌كند تا با ورود سرمايه خود در اين كشور باعث رشد و شكوفايي پايدار اقتصادي و ايجاد فرصت‌هاي شغلي و تجاري براي شهروندان باشند. در ازاي اين سرمايه‌گذاري هم همه افراد مي‌توانند عضوي از خانواده بزرگ كشور دومينيكا محسوب شوند و از حقوق شهروندي مردم (به‌جز يك مورد، حق رأي در انتخابات محلي) بهره ببرند.

شهروندي از طريق سرمايه‌گذاري در دومينيكا از طريق دو گزينه در دسترس است. اولين مورد از طريق اهدا كمك مالي  بلاعوض به كشور است. گزينه دوم از ژانويه ۲۰۱۵ به اين برنامه اضافه شد و از طريق سرمايه‌گذاري در املاك و مستغلات انجام مي‌شود. امروز دومينيكا به يكي از مقرون‌به‌صرفه‌ترين و انعطاف‌پذيرترين برنامه‌هاي شهروندي موجود تبديل شده است. به متقاضياني كه چنين مشاركتي را انجام مي‌دهند، شهروندي كامل براي خود و خانواده‌شان اعطا مي‌شود. پاسپورت دومينيكا امكان سفر بدون ويزا به بيش از ۱۴۰ كشور در سراسر جهان را فراهم مي‌كند.

 متقاضيان مي‌توانند باتوجه‌به بودجه و برنامه‌ريزي خودشان، يكي از اين دو روش‌ها را انتخاب كنند:

  1. پرداخت كمك بلاعوض به دولت دومينيكا به مبلغ ۰۰۰,۱۰۰ بابت قيمت پاسپورت دومينيكا
  2. سرمايه‌گذاري حداقل ۰۰۰,۲۲۰ دلار آمريكا در پروژه‌هاي تأييد شده دولت دومينيكا

پرونده اخذ شهروندي از طريق سرمايه‌گذاري به جزء اين دو هزينه اصلي، هزينه‌هاي مختصر ديگري هم دارد كه شامل هزينه بررسي پرونده، هزينه صدور گواهي شهروندي و هزينه صدور پاسپورت است.

رتبه‌بندي پاسپورت دومينيكا

رتبه‌بندي پاسپورت دومينيكا نسبت به ساير پاسپورت‌هاي جهاني تعيين مي‌شود. در اصل اين رتبه‌بندي باتوجه‌به تعداد كشورهايي كه به دارندگان گذرنامه دومينيكا اجازه ورود بدون ويزا را مي‌دهند (كشورهاي بدون ويزا) و كشورهايي كه به دارندگان گذرنامه دومينيكا اجازه ورود با اخذ ويزا در بدو ورود را مي‌دهند، مشخص مي‌شود. علاوه بر اين كشورهايي كه مجوز سفر الكترونيكي دارند (eTA) هم در اين گروه‌بندي قرار گرفته‌‌اند.

در حال حاضر در مجموع ۱۱۵ كشور بدون رواديد، ۳۰ كشور ويزاي هنگام ورود و ۱ مقصد eTA براي پاسپورت كشور دومينيكا وجود دارد. در مجموع دارندگان پاسپورت دومينيكا مي‌توانند به بيش از ۱۴۰ مقصد جهان بدون هيچ مشكلي سفر كنند. كشورهاي حوزه شنگن و اتحاديه اروپا هم در اين ليست قرار دارند. با‌توجه‌به اين تعداد و آمار پاسپورت دومينيكا در رتبه ۳۲ جهان قرار دارد. جدا از كشورهاي بدون رواديد و كشورهاي بدون ويزا، ۸۳ مقصد اضافي ديگر وجود دارد كه دارندگان پاسپورت دومينيكا براي ورود به آنها نياز به ويزاي فيزيكي يا eVisa  (كشورهاي موردنياز ويزا) دارند.

دريافت پاسپورت دومينيكا از طريق شركت كنكاش

در حال حاضر برنامه شهروندي دومينيكا از طريق سرمايه‌گذاري را مي‌توان يكي از بهترين و ارزان‌ترين برنامه‌هاي حال حاضر جهان دانست. اين توصيف فقط يك ادعا نيست، بلكه اين برنامه موفق شده براي پنجمين سال پياپي در رتبه اول برنامه‌هاي CBI جهان قرار بگيرد. اگرچه روش سرمايه‌گذاري از طريق كمك بلاعوض يكي از روش‌هاي ارزان‌تر اين برنامه محسوب مي‌شود اما اگر قرار است از طريق سرمايه‌گذاري براي دريافت اين پاسپورت اقدام كنيد، بهترين گزينه خريد و سرمايه‌گذاري در املاك و مستغلات دومينيكا است. سرمايه‌گذاراني كه در مستغلات و املاك دومينيكا سرمايه‌گذاري مي‌كنند مي‌توانند هم صاحب پاسپورت قدرتمند دومينيكا شوند و هم بعد از ۳ سال، سهم خود را از املاك خريداري شده بفروشند و دوباره در جاي ديگري سرمايه‌گذاري كنند.

هتل هيلتون دومينيكا

نكته مهمي كه وجود دارد درباره مورد تأييد بودن اين املاك است. تنها املاك و مستغلاتي براي كشور دومينيكا قابل‌قبول است كه مورد تأييد دولت قرار گرفته باشد و متقاضيان بتوانند با خريد آن براي دريافت پاسپورت اقدام كنند. يكي از پيشنهاد‌‌هاي جذاب و قابل‌توجهي كه براي متقاضيان ايراني وجود دارد خريد سهام و مشاركت در هتل هيلتون دومينيكا است. كنكاش نماينده رسمي هتل هيلتون در ايران و دومينيكا است و در حال حاضر مي‌تواند با جذب سرمايه‌گذاران ايران براي مشاركت در اين پروژه، درخواست دريافت پاسپورت آنها را به سريع‌ترين و محرمانه‌ترين روش جلو ببرد.

پروژه هتل هيلتون دومينيكا

هتل هيلتون دومينيكا

پروژه Tranquility Beach Resort با مديريت برند هتل هيلتون، از ژانويه سال ۲۰۱۹ آغاز شد و در حال نزديك شدن به مراحل پاياني است. اين پروژه بزرگ و جذاب از جمله برنامه‌‌هاي عمراني و سرمايه‌گذاري است كه به طور كامل مهر تأييد دولت دومينيكا را دريافت كرده است. طبق برنامه‌ها، پيش‌بيني مي‌شود پروژه ساخت هتل به‌زودي به فاز اجرايي و بهره‌برداري خود برسد. اين هتل بخشي از مجموعه هتل‌هاي زنجيره‌اي هيلتون است كه شامل سوئيت‌‌هاي فول‌امكانات يك و ۲ خواب و ويلاهاي يك، ۲ و ۳ خواب با امكان مالكيت مشترك است. گزينه سرمايه‌گذاري در پروژه هتل هيلتون دومينيكا خريد سهام غيرقابل‌تقسيم در كل پروژه است. با اين كار مي‌توان حق مالكيت اشتراكي ملك خريداري شده را نصيب خود كنيد.

اگر مي‌خواهيد يك پاسپورت قدرتمند داشته باشيد كه از طريق آن بتوانيد علاوه بر آزادي سفر از مزاياي ديگري مثل بهشت مالياتي، پوشش حداكثري افراد وابسته و امكان دريافت آسان ويزا و سفر به آمريكا استفاده كنيد،پاسپورت دومينيكا بهترين گزينه است. همچنين اگر مي‌خواهيد واسطي امن، باتجربه و حرفه‌اي براي اين كار داشته باشيد، كنكاش رابطي مطمئن است.  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.