تحليل قيمت بيت كوين [23 بهمن 1400]

بيت كوين پس از آن كه نتوانست بر سطح ۴۵,۰۰۰ دلار غلبه كند، اكنون در حوالي قيمت ۴۲,۰۰۰ دلار به سر مي‌برد. گفتني است اين اتفاق در حالي رخ داد كه قيمت بيتكوين در مدت زمان تاريخ ۲۴ ژانويه (۲ بهمن) تا ۱۰ فوريه (۲۱ بهمن) توانسته بود ۳۹٪ رشد كند. اكنون در شرايطي به سر مي‌بريم كه تنها يك روز تا بسته شدن كندل هفتگي بيت كوين زمان باقيست و نبرد خرس‌ها و گاوها بر سر تعيين جهت قيمتي BTC ادامه دارد.

به گزارش ميهن بلاكچين و به نقل از كوين تلگراف، وضعيت معامله‌گران بيت كوين در شرايطي قرار دارد كه از يك طرف كسب سود بيشتر از بازار آن‌ها را وسوسه مي‌كند و از طرف ديگر نگراني‌هاي بابت افزايش نرخ بهره فدرال رزرو و وضعيت اقتصاد جهاني بيم ريزش بازار را در آن‌ها زنده مي‌كند.

انتظار ريزش قيمت تا ۴۰,۰۰۰ دلار

تحليلگر مطرحي با نام Crypto_Ed_NL در توييتي با اشتراك گذاشتن نمودار زير اشاره كرد انتظار دارد قيمت بيت كوين تا ۴۰,۰۰۰ دلار ريزش داشته باشد و پس از آن ۲ سناريو صعودي و نزولي را براي BTC در نظر گرفت.

در حال حاضر انتظار دارم قيمت تا ۴۰,۰۰۰ دلار ريزش داشته باشد. پس از آن در سناريوي صعودي افزايش قيمت تا ۴۸,۰۰۰ دلار خواهيم داشت. سناريوي نزولي زماني اتفاق خواهد افتاد كه سطح ۴۰,۰۰۰ دلار به سمت پايين شكسته شود.

فرصتي براي برداشت سود

بنياد دلفي ديجيتال در تحليلي به اين موضوع اشاره كرد كه قيمت امروز بيت كوين در سايت ميهن بلاكچين در ناحيه قيمتي فعلي با انواع سطوح مقاومتي در تايم‌ فريم‌هاي روزانه، ماهانه و هفتگي دست و پنجه نرم مي‌كند و از طرف ديگر در طي ۳ هفته گذشته افزايش قيمت قابل توجهي را تجربه كرده است. تحليلگران اين بنياد پيش‌بيني كردند كه با وجود اين شرايط، معامله‌گران بيت كوين به برداشت سود خود اقدام خواهند كرد و تا حد ممكن ريسك سرمايه‌گذاري را كاهش خواهند داد.

https://mihanblockchain.com/btc-price-can-be-at-a-taking-profit-zone/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.