تحليل روند بيت كوين در روزهاي آينده، 11 اسفند 1400

با افزايش ناگهاني قيمت بيت كوين به ۴۵،۰۰۰ دلار، برخي از تحليلگران از تغيير در روند اين رمزارز صحبت كرده‌اند. با اين حال، برخي ديگر معتقدند ممكن است قيمت در روزهاي آتي به ۳۴،۰۰۰ دلار سقوط كند.

به گزارش ميهن بلاكچين و به نقل از كوين تلگراف، با بازپس‌گيري و حفظ حمايت ۴۰،۰۰۰ دلاري براي بيت كوين و همچنين سبز پوش شدن بازار رمزارزها در ۲ روز گذشته، خوش‌بيني بار ديگر به اين بازار بازگشته است.

قيمت لحظه اي بيت كوين از ۲۸ فوريه (۲ اسفند) تا روز سه‌شنبه با ۲۰٪ افزايش، از كف ۳۷،۴۰۹ دلاري به ۴۴،۹۵۱ دلار افزايش يافت. در ادامه به بررسي نظر تحليلگران در مورد وضعيت كنوني قيمت BTC مي‌پردازيم.

بازگشت به ۳۴،۰۰۰ دلار دور از ذهن نيست

پلتفرم دلفي ديجيتال روز دوشنبه و زماني كه قيمت بيت كوين در سطح ۳۸,۰۰۰ دلار قرار داشت گزارشي را منتشر كرد و در آن اشاره شده بود كه در پي رويدادهاي اخير و تشديد تنش‌ها، فروشندگان بيت كوين به شدت بازار را در اختيار خود دارند و در طول اين دو هفته، احتياط بر بازار حاكم بوده است.

قيمت ارز ديجيتال در ساعات گذشته به صورت صعودي بوده‌است.

آيا روند بيت كوين واقعا تغيير كرده است؟

جان ويك، يكي از تحليلگران مطرح بازار رمزارز به تازگي در توييتر نمودار زير را منتشر كرده است و در توضيح آن گفته است به وضوح مي‌توان الگوي كف دوقلوي صعودي را مشاهده كرد.

در ادامه در محدوده ۴۵،۰۰۰ دلار، اصلي‌ترين مقاومت بيت كوين قرار دارد و در صورت شكسته شدن آن، بيت كوين مي‌تواند با شكستن سطح ۴۵،۵۰۰ دلار، به سطوح بالاتر جهش كند.

در سمت مقابل، اگر بيت كوين نتواند از مقاومت ۴۴،۵۰۰ دلاري فراتر برود، ممكن است با يك اصلاح قيمت مواجه شود و تا حمايت ۴۳،۸۰۰ دلاري در خط روند پايين مثلث كاهش يابد.

پس از آن حمايت ۴۳،۰۰۰ دلاري قرار دارد و در صورت كاهش قيمت بيشتر، بيت كوين ممكن است تا سطح ۵۰٪ فيبوناچي در نزديكي ۴۱،۰۰۰ دلار، كاهش يابد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.