ثبات قيمت‌ها در بازارهاي مالي در پي افزايش احتمال مذاكره روسيه و اوكراين + ميهن بلاكچين

با بيشتر شدن احتمال مذاكره مقامات دو كشور روسيه و اوكراين، بازارهاي مالي از ناپايداري شديد خارج شده‌اند و در بازار كريپتوكارنسي، قيمت بيت كوين و ساير رمزارزها با افزايش روبه‌رو شده است.

به گزارش ميهن بلاكچين و به نقل از كوين دسك، ديميتري پسكوف سخنگوي كرملين اعلام كرد ولاديمير پوتين رييس جمهور روسيه آماده است كه در مينسك پايتخت بلاروس با اوكراين مذاكره كند. با اين حال با وجود تشديد حملات روسيه شرايط فعلا ناپايدار است. پوتين در اظهار نظري عنوان كرد كه براي شركت در اين مذاكره چندان هم جدي نيست.

با وجود اين از آنجا كه سرمايه‌گذاران در تلاشند تا از شرايط ژئوپولتيك بهترين بهره را ببرند، بازارهاي مالي جهاني در شرايط متغيري به سر مي‌برند. شاخص S&P500 با ۲٪ افزايش همراه بوده است و روبل روسيه با اندكي افزايش همچنان در نزديكي پايين‌ترين سطح خود قرار دارد.

در بازار رمز ارزها، قيمت بيت كوين عملكرد ضعيف‌تري نسبت به بسياري از ارزهاي ديجيتال ديگر داشته است. البته بايد در نظر داشت در شرايط ريزش بازار، نوسان قيمت بيت كوين كمتر از ساير رمز ارزها بوده است. رمز ارز BTC با جهش قيمت مناسبي در روز جمعه توانست از كف ۳۴٬۳۲۲ دلاري ايجاد شده در روز پنجشنبه فاصله خوبي بگيرد و حتي براي مدت كوتاهي تا بيش از ۴۰٬۰۰۰ دلار افزايش يابد. در زمان نگارش اين خبر بيت كوين به قيمت ۳۹٬۱۴۵ دلار خريد و فروش مي‌شود.

منبع : ميهن بلاكچين

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.