قيمت بيت كوين از مقاومت كليدي ۵۱،۵۰۰ دلار عبور كرد

قيمت بيت كوين در حال افزايش

بيت كوين بزرگ‌ترين رمز ارز بازار صبح امروز دوشنبه ۱۵ شهريور ماه از مرز ۵۱،۵۰۰ دلار عبور كزد.

به گزارش ميهن بلاكچين و به نقل از CoinGape، بيت كوين پس از نوسان‌هاي روزانه چند هفته اخير در بازه ۴۰،۰۰۰ الي ۵۰،۰۰۰ دلار توانست از مقاومت‌هاي كليدي خود عبور كند و با ۴٪ افزايش نسبت به روز گذشته به ۵۱،۶۸۰ دلار دست يابد. بر اساس داده‌هاي كوين‌ماركت‌كپ قيمت بيت كوين تا سقف ۵۱،۹۱۸ دلار رسيده است.

 

ارزش بازار رمز ارزها در زمان نگارش اين خبر به ۲.۳۳۲ تريليون دلار رسيده است كه ميزان سلطه بيت كوين بر اين بازار ۴۱.۶٪ است. انديكاتور قدرت نسبي (RSI) در محدوده ۷۰ قرار دارد كه اين ميزان نشان مي‌دهد بيت كوين در ناحيه خريد بيش از حد قرار دارد.

نمودار قيمت بيت كوين BTCنمودار قيمت بيت كوين تايم‌فريم يك ساعته

از طرف ديگر اتريوم بزرگ‌ترين آلتكوين بازار با ۱.۲٪ افزايش به قيمت ۳،۹۱۴ دلار خريد و فروش مي‌شود. كاردانو و كوين صرافي بايننس (BNB) به ترتيب به قيمت‌هاي ۲.۸۹ و ۴۹۸ دلار معامله مي‌شوند. ريپل با ۵.۸٪ افزايش به قيمت ۱.۳۲ دلار و دوج كوين به قيمت ۰.۳۱ دلار خريد و فروش مي‌شوند.

در ۲۴ ساعت گذشته رمز ارزهاي كوانت (QNT) و فانتوم (FTM) به ترتيب با ۵۰٪ و ۲۵٪ افزايش، بيش‌ترين رشد قيمت را تجربه كرده‌اند.

لارك ديويس تحليلگر بازار رمز ارزها در توييتر نوشته است:

بيت كوين توانست قيمت روزانه خود را بالاتر از سطح مقاومت كليدي ببندد. اما حجم معاملات به آن صورت چشمگير نيست. اين شكست قيمت، نشان روند صعودي است و از ماه مي تاكنون بالاترين قيمت بسته شدن روزانه بيت كوين است.

به نظر مي‌رسد معامله‌گران در كوتاه مدت اهداف ۵۲۰۰۰ و ۵۵۰۰۰ دلار را دنبال مي‌كنند. ويلي وو تحليلگر بازار ارزهاي ديجيتال بر اساس مدل ارزش‌گذاري عرضه (supply shock valuation) معتقد است هدف ۵۵۰۰۰ دلاري بسيار محتمل است.

توييت ويلي وو نمودار ارز‌ش‌گذاري شوك عرضه بيت كوين

از طرف ديگر داده‌هاي درون زنجيره‌اي نشان مي‌دهد فعاليت آدرس‌هاي بيت كوين قوت گرفته است. تعدادي از تحليل‌گران هدف ۱۰۰،۰۰۰ دلاري را براي انتهاي سال در نظر گرفته‌اند. بيت كوين پس از آنكه به كمترين مقدار خود در سال جاري در كانال ۲۸۰۰۰ دلار رسيد بيش از ۶۰٪ رشد داشته است.

نظر شما در خصوص ادامه روند قيمت بيت كوين چيست؟ آيا Bitcoin با اصلاح قيمت مواجه خواهد شد؟

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.